linusdaman

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linus Lindén Steiner - 31 augusti 2010 19:57

Hej alla glada..


Jag har sovit i 2 timmar denna natten så e ennu mera trött nu -.-

Jag åkte endå till skolan och chillade lite, eller aa skötte mina uppgifter elle vad man säger..


Du<3

Iallafall, idag så såg jag dig, jag gick fram och kände din parfym i min näsa.

Ville inte gå därifrån, du luktade så gott.

Och så kunde jag inte sluta kolla på dig när du var i min närhet heller.

Att stå där med dig fick mig att bli varm i hela kroppen, jag ville inte gå därifrån.

Men du försvan före mig, och jag önskade att jag bara kunde stppa tiden när jag är med dig.

Jag hoppas vi kan ha en filmkväll någon dag så jag kan visa vem jag egentligen är, men det kommer nog inte hjälpa mig komma någob vart..

Men man får ju hoppas iallafall..

Du vet vem du är <333

Av Linus Lindén Steiner - 30 augusti 2010 21:13

Hej alla glada läsare :P


Idag har det varit kanon väder och kul i skolan :P

Började med en lagom sovmorgon, sen så hade jag en lektion, och efter det så hade vi rast i 2 timmar och 40 minuter :P


Det var faktiskt ganska skönt^^

Så vi i klassen passade på att käka på china ;)

Satt inte fel kan jag lova :D


Efter det var det bara att palla sig upp till skolan igen och studa en stund till så att man kunde åka hem igen ;)


på bussen mötte jag Inka, frågade om jag fick följa med henne hem.. Men hon sa att hon inte orkade med MIG idag, så jag typ sa att jag ska dissa henne varje gång framöver nu när hon vill att jag ska komma på besök. Så där fick så att du feeees!

Sen skickade hon ett sms om att hon bara skojjade, roligt skämt Inka,, men som sagt jag kommer att dissa dig nu, och jag skojjar inte ;)


Sen så har jag rört på mig idag ;) gick 2 km hem, efter gick jag ut och cyklade en bra bit ;) Ganska uppfriskande i detta lagom väder vi haft idag :D

Måste börja få upp flåset igen nu xD! Men det kommer inte bli några problem ;)


Aja,,,


Idag såg jag dig igen, blir alltid lika nervös.

Vet inte vad jag ska säga när vi pratar med varandra.

Känns så jobbigt att det är så hära..

Synd att det inte var vi.

Hehe, du var så fin när u log mot mig idag :)

Då vart jag varm i hela kroppen^^

Hoppas jag får mer tid med dig imorgon, så vi kan snacka lite mer :)

Känner mig så mesig emot dig när jag är som en kär 5-åring xD!

Men men, så kan det vara...


Nu har jag inget mer att skriva,, är trött kan man säga..


Men snälla skriv en kommentar eller fråga ngt, fråga vad som helst :P svarar på allt ni vill ha svar på ;)

Av Linus Lindén Steiner - 29 augusti 2010 22:17

Ja det kan man säga :P

Känner mig lite seg idag^^ Igårkväll kom Dennis och hämtade mig :D

Vi satt vid datan, snacka masa skit och glodde på Teeveee :P

Sen la vi oss och snackade ennu mera skit som vanligt, sent vart det iallafall :P


Idag så har vi inte gjort så jävla mycket kan man säga :P Messt degat vid datan!

Men vi har även varit ute och åkt skatebord.. Det var ett tag sen kan man lungt säga. Det gick ju frammot^^


Aja,, imorn blire ju som sagt skola igen.. Börjar med sovmorgon till halv 10..

Sen efter den lektionen så har jag håltimma i 2 timmar och 40 minuter,, palla sånna raster xD! Men jag tar med min data så att man kan glo film och göra massa annat skit.


Men men, som jag skrev igår. Jag blir galen över att jag inte får tjejjen jag vill ha XD!

Så vad gör man?


Så jag ber er som läser om tips hur man gör för att få tjejjen man vill ha..

Så skriv en komentar och berätta hur, eller släng iväg ett sms på 0760221299 ;)


Puss på er alla :)

Av Linus Lindén Steiner - 28 augusti 2010 20:19

Asså du är underbar.

Kan inte sluta tänka på dig!

Jag blir galen när jag inte kan vara

i din närhet!

Du har din kille, men jag önskar att det

var jag och inte han :/


Men jag kommer inte ge upp så enkelt,

om jag måste vänta på dig. så kommer jag att

vänta livet ut!


Bara jag vet att du blir min innan mitt hjärta

slutar att slå :(


Vi hade det så mysigt du och jag när

vi satt där och myste och pratade om allt roligt

vi kunde hitta på, men sen kom han in i bilden igen.

Och jag respekterar dig för den du är och den du tänker

att vara tillsammans med, jag försöker inte att

tvinga in dig i något du inte vill...


Men som sagt, jag tänker på dig nu. <3

Vill Ha Dig!




PUss hejj!

Av Linus Lindén Steiner - 28 augusti 2010 20:15

Snacka om otur eller?! Dagen började med att när jag åkte hem från Inka så fick jag punktering på framdäcket (Y)

Det är ju lagom kul när man sussar fram i en bra hög fart xD!

Men jag ramla ju inte så det e la tur det...


Sen så gjorde jag inte så mycket mer efter att ha kommit hem.. Spelade lite tvspel med jespher innan han åkte vidare till dalum..


Och snart så ska jag åka till Dennis o chilla lite...


Jag har typ inget mer att säga.... 

Aja Pusshej ;)

Av Linus Lindén Steiner - 25 augusti 2010 20:55

Ja det kan man säga, jag är skit trött xD!

Aja, nu sitter jag här igen nydushad :D


Bowlingen gick asbra^^ har ont i fingrarna nu för man e inte van vid de små hålen xD!

Men jag ko till final i sässongens första skojj tävling och slutade på 2:dra plats XD!


Sen efter det kom man hem och käkade lite, sen in i dushen.


Och imorn har vi uppstartsdag med ettorna... kommer bli drygt xD!

Jag och Richard har hand om en tipspromenad XD!


men men nu orkar jag inte skriva mer så, Hejdå..


Btw skriv gärna en komentar eller fråga mig något^^

Av Linus Lindén Steiner - 25 augusti 2010 11:37

Idag valde jag att stanna från skolan bara för att vi hade en enda lektion som slutade vid 11:25, och det finns inga tidiga bussar hem till mig och jag ska bowla vid halv 5.. Så jag stannade då hemma istället och åker in om ett par timmar o bowlar^^


Har nu inte bowlat på 3 månader, så det kommer att bli kul att se hur detta kommer sluta^^

Kommer att bli fett najz att träffa polarna där igen ;)

Och i år får jag bara tävla med B-laget :D Om det går bra får jag kanske spela i A-laget :D Men dit är det en bit kvar till ;) Men jag ger inte upp^^


Aja,, vädret e skit idag med.. Nu lyser solen, men om fem minuter börjar det garanterat att spöregna igen xD!

Så man kan nu säga att sommaren är över!


Nu har jag inte så mycket mer att skriva om.. Äre något ni undrar så ställ en fråga :D


Men aja, puss på er ;)

Av Linus Lindén Steiner - 24 augusti 2010 21:26

Tjenna faaaan...

 

Kul att du tittar in, hoppas du inte hatar min blogg redan.. Jag är amatör på sånt här skit, och jag vet inte ens om jag orkar med den.. Så läs den om du inte har ngt annat att göra.. Och för dig som vill klaga, Sug hästarsle för jag bryr mig inte^^ Men aja.,.,..,,..,,.,

 

Idag var det dags för poträtt fotograferin..

Jag tyckte det sög xD! Palla ta kort^^

 

Men aja, skolan idag sög hårt, fattar inte ens vad vi gör där..

Men det är ju gött att det är sissta året man går där ;)

 

Men men skitsamma... efter skolan gicka jag ner på stan där jag träffade min fru Kikki och min Fru Inka..

 

Vi gick till arbetsförmedlingen med Inka^^

Efter det så gick vi in på ica Och handlade GODIS :D

Sen när vi gick fixade Kikki och jag en ring eftersom vi är gifta xD!
Ringen kostade hela 10kr xD!

 

Men aja den var gullig iallafall^^

 

 

men men nu orkar jag inte skriva mer,, så puss på er som läser min blogg XD!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards