linusdaman

Alla inlägg under juli 2012

Av Linus Lindén Steiner - 28 juli 2012 22:51

Nu är man trött..

Att jobba så många nätter på rad knäcker en xD

Hela denna månaden har mest bestått av att jobba 4 nätter i sträck åt gången xD

Men ska inte klaga^^


Imorn e jag iallafall ledig och ska städa och handla ocg sisst men inte minst se om man kan tvätta lite :)

Ska även se till att röra mig med^^

För blev inte av idag tyvärr..


Nu ska jag jobba vidare så hade braaaao!


Pöss <3

Av Linus Lindén Steiner - 28 juli 2012 17:22

Skulle ut och gå idag, fast min mage är emot mig och även vädret.
Så det fpr bli imorgon istället.

Nu sitter jag och spekar lite vilket är okej när vädret tillåter det.

Bloggar mera sen.

Pössen <3

Av Linus Lindén Steiner - 28 juli 2012 17:21

Skulle ut och gå idag, fast min mage är emot mig och även vädret.
Så det fpr bli imorgon istället.

Nu sitter jag och spekar lite vilket är okej när vädret tillåter det.

Bloggar mera sen.

Pössen <3

Av Linus Lindén Steiner - 27 juli 2012 21:57

Nu har jag varit duktig idag, för jag har rört på mig :)

Jag gick hela en mil ute i den stekande värmen :)

Det var toppen skönt kan jag lova, man hade tid till att rensa tankarna och

jag lyssnade självklart på favvo musiken.


Älski har med vart duktig som cyklade mer en 2 mil för att bada hehe.

(hon är snäppet bättre på det med att röra sig)


Imorgon tänkte jag att jag skulle ut o gå samma vända igen :)

För det känns as gött i kroppen nu, när jag kom hem så kändes det som

att jag kunde gå lika långt igen på en gång.

Men fanns ej tid till mer pw idag :)


Imorgon gör jag nässt sissta natten denna månaden, bara det känns skönt :D


Gör säkert ett inlägg till senare ikväll.. 

Pössen^^ <3

Av Linus Lindén Steiner - 27 juli 2012 06:30

Strax har jag jobbat klart denna natten, känns i ögonen vill jag lova..

Natten har varit lugn och jag har i princip inte haft ett jävla skit att göra.

ska inte klaga men då är det tråkigt som attan...


När jag vaknar idag så blir det att städa en snabbis, sen efter det så ska jag gå upp för skidbacken för att bränna kallorier och fett, senare efter det så blir det att försöka börja löpa.

Fan jag kommer vara helt död när jag ska jobba inatt xD


Aja men det är det värt för annars kommer jag ju aldrig lyckas med mitt mål..


Peace<3

Av Linus Lindén Steiner - 27 juli 2012 00:33

Nu gäller det!!


Imorgon ska jag sattsa på att rasa i vikt!

Ska börja träna och äta rätt..


Ska även försöka att sluta röka (vilket kommer bli svårt).


Jag är trött på hängmagen :( Så nu gäller det!

Alla gånger jag börjat så har jag slutat lika fort igen, men nu får det vara nog!

Har endå tappat ca 30kg sen jul 2010 :)

Men nu står det still :(


Nu är jag på jobbet igen, har 4 jobbnätter framför mig nu igen.

Fast det kommer gå snabbt, saknar dock min Sofie en hel del när jag jobbar, för det är rätt så tråkigt mellan 2 på natten till 7 på morgonen då alla satans människor får sova xD

Sen sover jag ju själv bort hela förmiddagen.


Ska söka ett deltidsjobb till så jag kan tjäna mera pengar så att man kan ta och börja spara till roliga saker :)

Som att resa och sådanna saker :)


Nu ska jag kolla film och spela lite, så puss poå er som läser :)

:D

Av Linus Lindén Steiner - 22 juli 2012 23:58

Hej alla glada fanskap.. 

Nu är jag hemma från en vecka i Varberg.

Det var sjukt skönt kan jag lova, fast dock blåste det rätt mycket vissa dagar. Annars har allt varit kanon.

Vi var på Björkängs Havsbad och bodde 5 i en husvagn, jag o tjejen med familj.

Många roliga stunder och bilturer! 


Fan saknar redan stället, men nu återgår man till vardagen igen :)

Så nu sitter jag på jobbet igen!


Vette tusan vad som hända ska, men tjänna pengar ska jag.

Nu ska jag på dass, kanske bloggar om det senare!?


Aja seeeees!

Av Linus Lindén Steiner - 13 juli 2012 18:01

Så nu har jag gjort alla 8 passen. Kommer bli skönt med en vecka semeste iVarberg.


Dagen kommer att gå åt till att packa bilarna och husvagnn på alla dess grejjer som ska med.

Ikväll kommer jag och Älsk vara barnvakt åt hennes lillebror:)

Det är faktiskt kul att passa honom :)


Sen imorn bär det av tidigt (tror jag) mot Varberg. Fast det dyker säkert upp något som ska fixas innan vi drar.


Aja, nu sitter jsg här mer en vad jag borde göra. Faktiskt rätt gött att surfa runt och njuta av en glass, dock är det kasst väder ute och då får man sita inne vid datorn.


Nu har jg inge mer och skriva känner jag, men vem vet kanske kommer upp ett inlägg senare, men som sagt lovar inget :)


Puss & ajöken sade fröken..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards