linusdaman

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linus Lindén Steiner - 26 augusti 2012 22:53

Hej igen.

Sorry att jag ej har bloggat.

Jag har helt glömt bort det!

Lovar att det ska bli stor

skärpning av mig..


Iallafall. Helgen har varit kanon

bra. Hade trevliga kompisar hemma

i helgen, vi drack och käka gott :)

I lördags kom dom tillbaks och käkade 

mer gott och kollade på film, efter det 

åkte jag och jobbade.

Idag vaknade jag kl 15.00 och var som

en ny människa igen.

Så idag har varit rn bra och lugn dag

med älsk i timmele med taccopaj.

Och nu sitter jag på jobbet igen :)


Och idag lyser stjärnorna på himlen^^


Imorn blire borås en sväng för

att träffa kompis :D

Kommer bli fika och shopping :)


Nu ska jag ringa älsk, bloggar la senare..


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 22 augusti 2012 22:29

Tjenna fan.

Trodde jag fan skulle spy innan xD

Hittade ett rör med smartis i, klart jag 

då tämkte^fan va gott^.

Problemet var att den legat i bilen 2 månader.

Kände hur len godisfanskapet var mot tungan 

och spottade ut skiten.

När jag då kolla på den var den alldelles

grön och mjuk.

FY FAAN!


Min dag har iallafall varit bra, 

har ju som sagt sovit (a)

Sen var jag nere hos min sysster och masserade 

hennes rygg och axlar vilket hon tyckte om.

Och nu är jag på jobbet igen :)


Bloggar sen :) 


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 20 augusti 2012 21:51

Tjennare!


För det första så har jag inte 

så jäkla mycket att skriva om

Eller jo att jag är på jobbet

och är halvt som halvt lite små

hungrig.


Men det är ju inget intresant att 

läsa om kan jag gissa på..


Idag har jag inte gjort så mycket.

Var nera på syrrans fik o käkade

samt hjälpte henne att handla in

lite saker som hon behövde.

Som tack fick jag god mat och

fika.

Imorn får jag dock ingen frukost

av henne för att jag ska ju som 

sagt hem och sova ruset av mig 

efter nattens jobbskifft.


Min andre sysster ringde med idag 

och berättade att hon har blivit

sjukskriven, vilket betyder att

jag har någon mer natt att ta.

För er som ej vet så jobbar jag,

min sysster och svägerska på samma

jobb.



Det var la allt jag hadde att skriva 

om precis ljust nu.

Så får la årtergå till tv tittandet och

halvtråkiga Facebook...

Skriver la kanske en rad eller två lite 

senare ikväll eller inatt..


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 19 augusti 2012 23:38

Tjenna fan!

Slänger in ett inlägg nu innan jag

ska ta och sova.


Dagen har varit kanon med ett ubderbart

fint väder. 

Vi har varit ute i ölsks hem hela dagen och

passat hennes lillebror.


har typ inte gjort ett skit hehe..


Sen tänkte jag även skänka några ord till min 

kompis som ljust nu ligger på sjukhus.

Tydligen är det hennes blindtarm,

så önskar dig en massa kramar och massa värme

och att du ska krya på di med :)



natti 

Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 18 augusti 2012 21:58

Ja då satt man på jobbet igen.

Lite tråkigt men det får gå.

Hade hellre hittat på något

skoj idag kan jag lova, ville

gå på en kräftskiva men plikten

kallade.

Aja det kommer la fler roliga saker :)


Åt tacco paj innan jag begav mig till jobbet,

den smakade så fruktansvärt gott.

Älskar pajjer^^


Jag skrev innan idag om ryggont.

Kan ju säga att rammla i en 

stentrappa inte får ryggen att 

må så mycket bättre.

Slog mig ganska illa för smärtan i 

ryggen och skuldran inte vill försvinna.

Slog även i höften rätt rejält, vilket

också sved.

Men man ska ju inte klaga :)


Finns fan inget kul att kolla på TV 

och det finns fan inte en enda bra

film ute..


Aja, ska se om jag bloggar sen.

Om jag inte har dött av trisstes...


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 18 augusti 2012 13:32

Japp, idag har jag ont i 

ryggen, beror på att 

jag ligger konstigt i 

sängen tror jag.


Snart kommer polarna hit

så vi kan kolla klart filmen^^

Efter det ska vi ut till 

svärföräldrna.


Ikväll blir det jobb igen.

sen jobbar jag mondag

tisdag, lördag och söndag.


Känner nu att jag är sötsugen

hehe, men jag kan vara utan det :)



Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 17 augusti 2012 22:55

Tjenna igen fan.


Idag har jag skruvat bilmed polrn.

vi satte in ett sportluftfilter i

min lilla blå räser.


Nu låter den och mycket bättre.


Efter det sååkte vi och hämtade 

våra små brudar och käkade mat :)


Sen efter det drog vi till sjön och 

slappade lite :)

Sen drog vi upp till min och rökte 

vattenpipa och kollade på

A-Team.

Efter det så har vi nu tvättat våra

små pärlor :)


Nu har jag inget mer att skriva.


Peace <3

:(

Av Linus Lindén Steiner - 17 augusti 2012 05:26

Ja vad säger man.

Jobbnatten började med extrem

huvudvärk och slutar med magont

och näsblod.


Aja snart är det dags för att bege 

sig hemmpt igen för att sova,

kommer bli skit skönt^^


Idag ska jag även ut och röra på mig.

Idag är det även en vecka sedan jag

rökte med, ärligt så har jag inte ens ett

sug efter tobak, men de kommer la.


aja vi hörs senare


Peace <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards