linusdaman

Alla inlägg under januari 2013

Av Linus Lindén Steiner - 28 januari 2013 22:42

Hej, jag är trött, utmattad, hungrig och slö.

Känner mig konstig i magen.

Vet inte varför, men är bara så

trött. 

Orkar typ inte vara mig själv.

Känns som att jag skulle behöva sova

en månad eller två.


Aja, nu ska jag vara possetiv!

Har haft en bra dag i skolan

idag, mycket skoj med att jag äntligen

fttade vad matten handlade om.

Samt att svenska lektionen var kul idag med.


Efter det åkte jag hem och polaren kom förbi.

Sedan drog vi ner och tränade ett par timmar.

Blev ryggpass idag med tunga lyfft.

Sen åkte jag hem o tog en skön dusch.


Nu sitter jag på jobbet igen, och det är as 

tråkigt. 

Finns inte ett skit att kolla på och många

timmar kvar av jobbet.


Imorn bjuds det på frukost i skolan, 

ska bli spännande at se vad de blir.


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 26 januari 2013 02:16

Idag har det varit en bra dag.

Har varit i skolan på Historia och svenska.

Efter det kom älsk och hämtade mig.

Vi drog då direkt till Mullsjö.

Och vad man gör där, jo de ska jag tala om.

Man åker till godisfabriken.

Jag skulle bara ha lite granna, men åkte

därifrån med ca 5kg xD


Nu är jag iallafall på jobbet.

Älsk var här nyss och gjorde mig sällskap.

ilket jag uppskattar, för de blir inte 

lika långtråkigt här då.

Och det bässta är att jag ligger bredvid henne 

i sängen om ca 4h och 30min.


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 23 januari 2013 22:57

Idag har jag haft en lugn dag.

Fick ligga och sova samt bara dra

mig hel dagen fram till kl 14.

Efter det var det dags för svenska 2b.

Som i sin tur slutade halv 3.


Om jg ska vara ärlig gick jag faktist

upp kl  för att hinna mysa med älsk och

erbjuda henne skjuts i detta kalla väder.

Var bata -20C´ idag.7Så hon blev jätte glad :)


Efter det åkte jag ner till mamma och syster på

cafeet.

Erbjöd lite hjälp och fick frukost och fika, 

samt att jag fick med mig mat hem och en ost och 

lite mer bröd och en massa mer saker xD


Tur att man har en sådan snäll syster som jag har :) 

Nu sitter jag iallafall på jobbet och har chill.

Sitter i en soffa med en varm filt och gitarren i famnen.

Var ett tag sn nu man plinka lite :)


V på gymmet med innan idag, tränade triceps.

Så är rätt mör i armarn nu xD

Imorn blir et dags att köra biceps, det gillar jag.

Skönaste smärtn man kan ha enligt mig är träningsverken 

efter ett gott trnigspass för just armar :)


Ska nu kolla på filmen Django samt Silent Hill 3.


I helgen blire att äta uta samt kolla bio. Ego heter

den filmen och den verkar kann bra :)


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 20 januari 2013 22:06

HAha jag sitter och kollar 

som vanligt på tv.

Helt plötsligt hör jag en massa 

höga stön, då är det tydligen

dax för sexdokumentär!

kommer bli lite skojj att kolla på.


Sitter iallafall på jobbet nu.

ite så trötter, men det kommer jag 

bli inom kort eftersom de inte finns 

nogå nfilm att kolla på senare ikväll.


bloggar mera senare.


Pece <3

Av Linus Lindén Steiner - 19 januari 2013 22:39

Tjenna tjenna!!

Idag har jag varit på dop.

Älskis kusins barn skulle 

döpas.

Var trevligt :)


Efter det vart det en sväng

till donken :)


Igår hände inte mycket.

Har i princip tagit det chill

hela veckan om man säger så :)


Nu sitter jag på jobbet igen

iallafall och det kommer jag 

att få göra bra många timmar 

till hehe.

Jobbar även imrn med :)


Har snart kollat klart på

alla dessa Rocky filmerna.

Lite spännande kan jag lova,

för minns kappt något ur dem :)


Men nu ska jag ut och röka.


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 15 januari 2013 21:55

Tagit ledigt i från gymmet idag.

Kändes bra eftersom jag behövde

sova ut en hel del.


Idag har jag varit och inhandlat mig 

en sowboard XD

Kommer att dö när jag provåker 

för första gången imorn.


Nu sitter jag på jobbet och chillar

och det ska jag göra i 8 timmar till.


Peace<3

Av Linus Lindén Steiner - 14 januari 2013 23:41

Har haft världens skalllevärk

idag, så fick avbryta min 

träning.

Men nu känns det bättre igen

när jag har varvat ner och vilat 

lite.


Sitter på jobbet och bloggar på

samt skypar med en trött älsk som 

strax ska sova.


Själv kollar jag på Rocky 2 som strax

är slut.


Efter det komer nässta rocky film :)


Blogga la snart igen..


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 14 januari 2013 01:02

Det kan man lugnt säga.
Med bastu och träning samt
onyttig mat.
Imorn blire skola sen träna och
jobb.

På tisdag ska jag klippa mig.
Kommer bli skönt.

Peace <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards