linusdaman

Alla inlägg under november 2010

Av Linus Lindén Steiner - 16 november 2010 21:12

Jag har match på Lördag och jag har spelat sönder mina fingrar xD! HAr sår på dem, vilket inte är så bra när man ska spela med B- laget :P


Men men vad kan man göra åt det? :P 

Jag tänker nog spela på både fredag med mina vänner och på lördags matchen.


Och på lördag kanske det blir mys med vännerna med lite film o.s.v. 


Imorn ska jag skriva Svenska B uppsats (NP) vilket kommer att vara ganska drygt,, men jag har inhandlat gott gott så det kommer nog bli bra endå :P 


Jag pratade med dig idag! Vilket jag inte gjort på ett bra tag :) I Want You <3


Ne nu ska jag vara social till folket som skriver en massa på MSN! 


Puss på er alla läsare som nu orkar kolla in bloggen

Av Linus Lindén Steiner - 14 november 2010 12:54

Ja det kan man lungt säga. Det var ju inte igår man satt här och snackade lite skit.. men jag ska försöka komma ihåg att skriva ett par rader varje dag så ni som orkar läsa får lite att ta del av.


Idag är det fars da, det betyder att jag ska ringa till min kära far och prata lite.

Imorn blir det skola igen då, vilket kommer att vara segt som vanligt..

Men efter det blire bowling match och det är alltid kul :D


Helgen har varit helt okej.. Jag var med Dennis i fredags till lördag.. Och på lördagen var det myspys med familjen.. Och idag har jag typ bara sovit XD!


Vad mer kan man säga då? 


Jag kan ju tala om att jag inte har släppt dig ur mina tankar. 

Jag ser dig varje dag i skolan och det får mig att må bra.

Du vet vem du är, och som det ser ut nu så kommer det vara du ett tag till <3


Det var allt från och med nu^^ Får la se när jag dyker upp nästa gång :) 


Nu har ni lite att läsa om iallafall :D 

Hejj hopp snygg kropp ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards