linusdaman

Alla inlägg under september 2010

Av Linus Lindén Steiner - 10 september 2010 14:36

Jahop,,


Igår så var jag ledig. Gjorde dock inte så mycket, för jag har typ blivit förkyld (Y) Och det suger stenhårt..


Idag är det fredag och jag är ledig idag igen.. Idag har jag iallfall skrivit klart mitt cv och skrivit ut en massa adresser till olika jobb jag ska söka,, för jag vill nu flytta till en egen lya inne i stan :P


Idag kanske jag ska hem till Dennis, men jag vet ej för han svarade aldrig på det igår..Så det är bara att vänta och se..

Ska nog ut och köra en sväng sen.


Och imorgon kanske det blir kräftskiva med Jönsonligan :P Vilket kommer att bli skieetkul :P


Aja nu ska jag vara social mot Kikki som skriver med mig på msn :P


Puss och kram skummbanan :P

Av Linus Lindén Steiner - 5 september 2010 15:38

Det var ett tag sen nu, har inte haft tid eller ork till att sitta här..


Igår var jag iallafall på Liseberg och det var skit kul :P

Åkte en massa skojjsaker :P Men den bästa var endå höjdskräcken :D


Imorgon e det dags för skola igen.

Vi har en alldeles egen dag, vilket innebär att vi ska sitta och lyssan på massa strunt hela dagen -.-

Så skolan kommer vara skitdryg imorngon..


Idag ska jag bara slappa och ta det chill...


Och jag vet inte hur jag ska göra med dig, all tid jag lägger ner på dig känns som att det inte spelar någon roll, du vill ju inte släppa taget och jag står ensam kvar..

Men jag vet inte om jag ska gå vidare eller stå fast tills jag får dig.. Det är det som gör mig sjukt irreterad..

Så ge mig lite tips snälla rara läsare och säg vad fan jag ska göra?!...



Puss hejj leverpastejj <3

Av Linus Lindén Steiner - 2 september 2010 21:16

Hej alla glada läsare, idag har jag haft det skit tråkigt i skolan.

Började med en as dryg sovmorgon! Men sen kollade vi klart på en film på Lenas lektion.

Sen efter det var det dags att kolla på alla partierna.. Alla, seriöst alla vara lama och härmade varandra..


Men du, asså du..

Idag fick jag min efterlängtade kram, det värsta var att jag fick en reflex till att pussa dig.

Men du märkte det knappt som tur var.. Tänk om jag pussat dig :O!


Nu sitter jag och pratar med dig i telefon, det gillar jag^^



Imorn så ska vi börja kl 10 nere i folketshus med något jag inte vet vad.

Sen slutar jag 11 -.-

Sen efter det så vet jag inte vad jag ska göra efter det...


Men om ni undrar hur jag mår så mår jag psykiskt pissdåligt just nu, allt som inte ska hända händer...

Ska strax gå och läga mig så att jag kan somna ordentligt denna natten!


Aja, pusshejj <3

Av Linus Lindén Steiner - 2 september 2010 21:15

Jag har så mycket som jag vill ge,
Men du vill inte ta emot,
Jag har så mycket som jag vill säga,
Men du vill inte höra,
Jag har så mycket som jag vill visa,
Men du vill inte se,
Jag har så mycket som jag vill göra,
Men du vill inte vara med,
Jag har så mycket att älska,
Men det kan du ej förstå…


Du vet vem du e, <3

Av Linus Lindén Steiner - 1 september 2010 20:45

Tja fan, sitter och lyssanr på Swedish Erotica :D

Dom är sjukt bra ;)


Idag har skolan varit dryg, för jag har varit alldeles för trött idag igen, fattar inte varför jag inte kan sova ordentligt.. Kanske beror på att man ligger och tänker alldeles för mkt...


Aja.. Imorgon är det dags att lyssna på alla partier i skolan, ska bli intresant att höra vem som snackar messt skit. Och iår får Sverigedemokraterna vara med :P


Men det kommer att suga att inte få se dig på hela dagen, kommer fan att dö om du inte kommer svara på mina sms under dom timmarna...

Så jag hoppas du har mobilen på^^

Och så hoppas jag att du vill vara med på filmkvällen, skulle vara sjukt underbart asså... Men men man får ju se vad som händer..

Känns som att jag gjort allt jag kan, men jag ger inte upp..

Du vet vem du är <3,,


Men nu orkar jag inte skriva mer, lämna en kommentar eller fråga ngt ni vill ha svar på, Puss och kram skumm banan...<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards