linusdaman

Alla inlägg under september 2012

Arg

Av Linus Lindén Steiner - 26 september 2012 22:56

Ja men hejsan.

Nu var det ju så att jag 

skulle h bloggat varje dag.

m´Men jag har inte haft så 

mycket tid till de då jag har

gymat en hel del och skapat

mig en massa bekymer!

Mer om det strax..


Idag har jag bara tagit de lungt.

Bara göttat mig allajävlar i 

den nya sängen :)

Vet ej om jag nämnt de, men 

älsk van 44 tusen för en vecka sedan.

Och vi passade på att köpa en ny säng.

Resten ska gå till hennes körkort

och till en bil :)


Aja veckan har varit lugn med lite gymmande

hit och dit.

Sitter nu på jobbet igen och har as tråkigt xD

finns så mycket jag vill skriva ner men som

jag ej kan -.-


Det är så att 2 idioter har sabbat en hel

del för mig och min älsk!

Blandannat sabbat så att älsk inte har

någon baldejt längre, även sabbat kontakten

mellan mig och min kompis.

Eller kompis och kompis kan man la inte kalla det

nu när man fattar att man bara var utnyttjad.

Så skriver det rakt ut att dem 2 kan dra åt hellvete!!!'


Ne nu ska jag inte grubbla över det, inte jag

som har gjort bort mig direkt!


hmm skriver mera sedan. 


Peace <3

hmm

Av Linus Lindén Steiner - 16 september 2012 23:12

Hej igen.

Värken är nu över,

var ledig från gymmet idag :)

Men imorn är det daggs igen.

Kommer bku sjukt gött^^


Sitter på jobbet efter en lugn dag

hemma. 

Har bara tagit det chill :)


kollade nyss på Beck på 4:an.

den var bra och pännande, och

innan de så kollade jag x-factor

såklart. 

man år ju inte missa det :)

Sen var det dags för jobb

så missade de sissta minuterna.


Mitt jobb är chill.

Saknar dock min underbara 

fina söta ocg gulliga Älskling.

Blir tråkigt att vara ifrån henne 

på nätterna när man vill mysa ner sig

bredvid henne på natten.

Istället hamnar man på ett jobb 3 mil 

ifrån henne,

som tur är så är jag ledig i ett

par dagar nu framöver och kan vara

mer med henne igen.


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 15 september 2012 21:30

Hejsan igen.

Vet att jag inte har bloggat 

på ett tag nu igen.

Men jag har inte hft det 

i min tanke bara :)


Har iallafall tränat hela 

veckan som jag har lovat.

även kört dubbla motionspass

vissa dagar. 

Var inne i gymmet idag för ett

motionspass och magpass.

Det var segt men endå skönt.


Jag har dock världens tränings-

verk i ryggen, tror nog att jag ska 

ta det lite lugnare nässta gång :)


Nu sitter jag på jobbet igen vilket

inte är jätte skojj men ger klirr i 

kassan..

Imorn blire att soa ut eftersom jag

har ledigt från gymmet och tänker

ta vara på det :)


Veckan har varit chill så aa,


Puss på er.

Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 11 september 2012 22:57

Det är super duper skönt

med en rejäl träningsverk

vill jag tala om för er.

Imorse när jag åkte hem

från jobbet kunde jag knappt

vrida ratten i bilen på grund

utav den sköna smärtan.

Inte nog med det, jag har 

gjort den tre gånger värre 

genom ett intensivt gympass

idag.


Så det blev 2:a dagen på min

förvandling.

Kommer ta ett tag men det 

är de värt.

För kommer bli super snygg ju.

Gjorde även ett intensivt

motionspass idag med.


Imorgon blir det att köra triceps

och dubbla konditions pass.

Och imorn är Älski med igen :D


Och jag som vanligt sitter just nu

på jobbet och njuter med smärtan :D


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 10 september 2012 22:06

Fifan vad det var gött

med ett rejlt bröst och

konditionspass på gymet

idag. 

Jag var så svettig att 

man skule kunna tro att det 

regnade inne på gymmet^^


Men det är ett bra tecken

på att jag gjort det jag skulle.

Imorn blire 2 kondis pass och 

biceps träning :)

KOmmer gå super duper bra :D

Även Älsk ä med och gymmar.

Och igår fick jag göra skärpet 

mindre igen med ett tredje hål :D


Så nu jävlar blir det bra hehe!


Nu sitter jag i soffan på jobbet

och känner hur träningsvärken

är på väg in i kroppen :)

Fast gillar de^^


Ne fan jag bloggar la snart igen.

Tills dess så ha de bra :D


Peace<3

Av Linus Lindén Steiner - 8 september 2012 22:58

Ja vad säger man, fick

ryka in en extra natt.

Men ska ju inte klaga för

de ger ju bra lön på helger.

Det tråkiga e dock att jag 

inte kan mysa med älsk.


Men henne ska jag till imorgon 

på morgonen och sova^^

Sen kommer nog Calle ringa för 

att han vill ha sin dator:)


För jag har lanat lite LoL med

honom igår och idag.

Så hans burk står kvar hos mig :)


Kanske hinner spela en eller 2 runder 

imorn med han men de vet man ju ej 

idag.


Idag har det inte hänt så värst mycket

mer en att spela lite dator och kollat

in Lidens nya Gym.

Och vet ni vad?

Jag och älsk skrev in oss där :D

Så nu ska jag börja gymma på mondag

alla dar i veckan med ett bra schema :D


Så nu kommer det att ta fart kan jag lova :)

Just nu har jag dock inget

mer att tilläga förutom att jag vill ha en

stor bit taccopajj :(

Blev så sugen på det när älsk skrev om det

nyss :(

Aja ska se om jag kan få henne att komma med

en bit till mig^^

Hoppas går ju på^^


Peace <3

:(

Av Linus Lindén Steiner - 7 september 2012 05:48

Ja då var denna natten snart

med jord.

Om ca 40 minuter kan jag åka hem 

och njuta av att det är helg.


Natten har varit kanon lugn och

jag har i princip som vanligt inte

gjort ett jävla piss.

Fast att slappa oh kolla film går

ju bra det med.

Jag har kollat på Safe och Lorax 

nu inatt.

Det är 2 superduper bra filmer^^


Safe är en tung rulle med massa 

pang pang, det är garanterat en film 

i min smak klass.


Lorax är en data animerad film om en 

pojke ars uppgift är att fixa fram ett

livs levande träd, fast det är inte så

enkelt som man tror eftersom stade består 

av plast. 

Även marken har en hinna av plats.


Båda 2 filmerna är spännande och får

nerverna i kroppen att göra frivolter 

en hel del under spänande scener.


Ne men fan, nu har jag inget mer

att skriva om.

Kommer nog blogga mer idag då

jag har kommit ihåg att göra detta 

inlägget^^


Tills vi ses igen så får ni ha det toppen,

svara gärna på min fråga härintill----->


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 6 september 2012 22:21

Ja vad säger man, är typ

frisk snart efter en lång

tråkig jävla förkylning!


Aja, man ska ju ej klag.

Jag har ju inte dött precis^^

 Just nu sitter jag på jobbet

i en av mina gamla goa luvtröjjor!

Var ju inte igår man gick med den 

favvotröjjan liksom^^


Vädret idag har ju som sagt

nte varit att hurra över,

men de har jag inte behövt

bry mig om eftersom jag har

sovit ruset av mig idag.

Kände att jag behövde det kan

jag lova, så nu är jag pigg som attan^^


Vet att jag bloggat kasst denna månaden

men ska försöka bättra på mig^^


ills nässta inlägg så får ni ha det så brao!


Peace <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards