linusdaman

Alla inlägg under februari 2013

Av Linus Lindén Steiner - 26 februari 2013 05:06

Inte många timmar kvar nu.

Och inte så långt här ifrån.

Snart ligger jag bredvid 

dig i sängen igen och kysser 

dig tre gånger på axeln.

Det är det bässta som finns

med att komma hem från jobbet.


När jag kommer in i rummet

så kommer du ligga på min 

sida i sängen och sova så

himmla djupt.

Känner mig så elak när jag 

väcker dig för att du ska

flytta på dig. 


Men jag vet att du uppskattar

det ändå, för då vet du at jag

har kommit hem.

Hem till dig min kärlek.


Love you <3



Av Linus Lindén Steiner - 25 februari 2013 23:47

Så glad för min flickväns

skull idag som har fått 

jobb.

Så nu blir hon vuxen enligt

hennes lillebror xD


Man var inte tillräckligt vuxen 

med bara körkort utan man skulle

ha ett arbete med, och nu har hon 

det :)


Kommer nog kännas bra när det

kommer klirr i hennes kassa med :D


Av Linus Lindén Steiner - 25 februari 2013 22:46

Ja dyrt är det tt fixa

så att bilen rullar ett par 

år till. 

Inte direkt kul att lägga

tusenlappar på delar som

man skulle kunna lägga på 

andra saker.

Och imorn säljer jag även 

mina älskade el gitarrer.

Dumma mars månad.


Men jag har endå planer

på att köpa en nu akustisk

gitarr senare :)


Nu sitter jag på jobbet igen 

och degar då det inte finns 

så mycket att göra :)


Imorn blire skola och skruva

på bilen :)


Hade matteprov idag som jag

tyckte gick kanon bra :)

Men det gör nog inte min 

matte lärare dock!


aja ber om ursäkt för min dåliga 

update det senaste men har inte

haft en anke på att blogga.

Ska skärpa mig.




Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 21 februari 2013 11:35

Snälla kom hem så vi kan prata, 

vill inte att du går där ute och fryser.

Så snälla kom hem!!

Av Linus Lindén Steiner - 21 februari 2013 11:16

Kom hem nu förfan, vi måsste 

reda ut allt detta.

Ingen mening med att vi ska 

ha det såhära hela tiden.

Ja jag hade fel igår och jag inser det nu.

Så kom hem!

...

Av Linus Lindén Steiner - 20 februari 2013 22:29

Fuck allt detta.

SKITER I VILKET!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards