linusdaman

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Jaha...

Av Linus Lindén Steiner - 6 juni 2013 21:05

Hej.

Blir ett ovanligt inlägg idag.

Jag har blivit singel.


Vi passade tyvär inte längre med varandr :(

Vi lyckades iallafall holla ihop i 2 år.

Allt känns så tomt och konstigt nu.

Vet inte vad jag ska ta mig till mer nu.

Mitt livs största kärlek är som bortblåst.


Och i samband med det har man blivit sjuk.

Läkarn tror det rör sig om en propp som är 

på gång. 

Fick åka in och ta mer prover igår.

Fick till svar att det kan vara hjärtat.


Så blir att åka dit på mondg igen.


Allt händer på en gång. Undrar varför just nu.

Hoppas det finns en mening med dethära, när allt är över.


Peace <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Lindén Steiner - 2 maj 2013 23:42

Hellu eller :P   Var ett tag sn som vanligt. Men har ej haft något att skriva om xD   Har iallafall inte hänt så mycket sen jag var  här inne sen sisst :P   Har för det messta jobbat och degat messt hela dagarna som har gått :P   ...

Av Linus Lindén Steiner - 24 mars 2013 21:44

Söndagen har gått så fort. Söndagen är ju den dagen man  ska sova hela dagen och sen hela natten. Men inte jag, ja ska jobba -.- Skulle ha varit ledig idag men fick  hoppa in ändå.. Aja, dagen har varit okej. Varit hemma med Älski hos m...

Av Linus Lindén Steiner - 23 mars 2013 23:27

  UNDERBART!   Älsk är hemma! Underbart vill jag lova. För det var så ensamt hemma utan henne i 2 dagar. Som egentlgen skulle vara 4:a. Men båda saknade varandra för mycket och hon kom hem <3 Tror inte jg hade pallat en dag til...

Av Linus Lindén Steiner - 13 mars 2013 23:41

Nu har det som vanligt tagit alltför lång tid sen jag var här. Aja, med mig är det bara bra. Har blivit en aning rundare då jag ej har tränat på drygt 2 månader. Men det ska det strax bli ändring på då jag ska lägga om min kost och aktive...

Av Linus Lindén Steiner - 3 mars 2013 22:46

Ja idag har det allt varit en  alldelles underbar dag. Vaknade runt 10 och älski var det förste ja såg,  det fick mig att må som en kung :) Efter det åt vi en härlig god frukost och kollde ut i det fina soliga vädret :)   Sen softade ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards