linusdaman

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Linus Lindén Steiner - 7 juli 2012 22:34

Nu var det ett tag sen igen, har inte hänt så mycket sen sisst.

Vädret sugger och jag e på jobbet, gör 8 pass på 9 nätter.

Sen efter de dra ja o campar i Varberg med älski o hennes familj.

De kommer bli feting gött med ledighet hehe..


Var på lisseb erg förra veckan och de var helt okej men alldeles för mycket folkså var bara drygt att stå i kö xD

Men som tur e kan man ju slösa massa pengar på att bara spela en jävla massa grejjor, det e fett kul men jag vinner aldrig ngn *vinst men en massa stora nallar till älsk, ne nu ska jag jobba vidare o vette tusan när jag bloggar ige...


Puss på löken!

Av Linus Lindén Steiner - 7 juli 2012 22:34

Nu var det ett tag sen igen, har inte hänt så mycket sen sisst.

Vädret sugger och jag e på jobbet, gör 8 pass på 9 nätter.

Sen efter de dra ja o campar i Varberg med älski o hennes familj.

De kommer bli feting gött med ledighet hehe..


Var på lisseb erg förra veckan och de var helt okej men alldeles för mycket folkså var bara drygt att stå i kö xD

Men som tur e kan man ju slösa massa pengar på att bara spela en jävla massa grejjor, det e fett kul men jag vinner aldrig ngn *vinst men en massa stora nallar till älsk, ne nu ska jag jobba vidare o vette tusan när jag bloggar ige...


Puss på löken!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards