linusdaman

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Linus Lindén Steiner - 10 augusti 2012 12:43

Tjena morrs igen!

Nu bloggar jag bara för att jag kan det.

Vilket är skojj^^


Har nyss kommit hem igen, har hälsat på

Thomas och Robban, även vart nere och 

fikat på syrrans Cafe. 

Jag åt en smörgostårtebit och drack kaffe.


Sen hämtade jag Älsk från bilskolan, som 

var en supernöjd tjej :)

Idag händer det inte så jätte mycket mer än 

att vi ska fira älsk efter kl 18.00


Ska även ringa min dumma vaktmästare och 

klaga på den trasiga torktummlaren, stod igår

när jag tvättat och funderade på hur jävla korkad man

är om man inte ens kan lämna något helt efter

sig och inte ens kan tala om det. 

Så fick fan hänga upp 2 miljoner kg tvätt i 

min lägenhet..

Luktar gott iallafall^^




Ne nu ska jag ringa gubbfan, pöss på er!


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 10 augusti 2012 09:07

Att vakna idag var ju inget roligt.

För vädret suger och det börjar

bli rejält kallt ute, tycker inte

att det har varit någon direrekt

sommarkännsla alls nu i sommar,

vilket gör mig lite förbannad.


Aja, man får ju försöka göra det

bässta av dagarna som går.


Idag fyller Älsk 18 år vilket ska firas.

Nu är hon gammal nog att ta hand om

sig själv, men jag tror hon vill vara liten

flicka resten av livet xD

För enligt många så börjar ju livets allvar.

Men jag minns inte hur det var att fylla 18.

Det enda jag minndes var att räkningar och 

skit började dyka upp och att jag fick köpa

min egna tobak.

En sak till var ju att jag var så glad när 

jag hämtade ut min alldelles egen nya iPhone 3gs

strax efter att jag fyllt år.


Men en sak kan jag lova att en iPhone ska jag 

nog aldrig mer äga, för är trött på iTunes och

deras skit på telefonerna.

Så jag är glad över min Samsung Galaxy Note.

Den är min jätte bebis^^


Nu är det ej heller lång tid kvar tills jag själv 

fyller år.

4 månader och 20 dar ca. men vem räknar xD


aja det var la de jag hade att dela med mig

av just nu. Blir att kolla Batman nu^^


Peace <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards