linusdaman

Alla inlägg den 14 augusti 2012

:(

Av Linus Lindén Steiner - 14 augusti 2012 16:11

Saker som inte borde hända,

händer just nu.

Vet inte vad jag ska ta mig till.

Känns som att jag ska gå i bitar snart.

Spelar ingen roll hur tårarna ruller

ner för mina kinder.

Jag önskar att allt skulle vara som

innan då det var enkelt och underbart.


Nu blir det bara en massa bråk för ingenting,

vill bara försvinna ett tag men det går ej för då blir inget löst :(


Peace <3

!

Av Linus Lindén Steiner - 14 augusti 2012 09:51

Hej igen där.

Vet att jag har varit off igen,

men jag har inte haft ork eller

lust med att blogga.

Finns liksom inget att skriva om.


Idag är Älsk och rider, vilket

hon kommer att göra hela dagen.

Själv ska jag ner till min kära 

sysster och träffa familjen och 

min kära farmor.


Kom nyss hem från Syrrans

Cafe, Mamma bjöd på frulle.

Det är ju inte första dagen

dom gör det ;:)


Så jäkla najz med sådana

grejjer inom familjen, ett samtal 

och man får mat, får hjälpa

till och hanndla och städe, men

det är det lätt värt för så god mat.


Ne nu ska jag glo flm eller dunka musik,

och har inte rökt på 2 hela dagar nu så

är bra jävla arg med!


Peace <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards