linusdaman

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av Linus Lindén Steiner - 16 augusti 2012 20:06

Såg att det var någons

mamma som komenterat

att mina inlägg hamnar på

hans Fb sida, men det 

ironiska är att min blogg inte

har ngn kontakt med Fb, så

det har han fixat dit själv.


Så vad ska jag kunna göra

åt saken lixom.


Hehe hoppas de löser sig,

kanske inte är så ballt med

min blogg på hans sida xD


Aja nu ska jag till jobbet :)


Peace <3

Av Linus Lindén Steiner - 16 augusti 2012 17:33

Fan vad jag blev mätt nu.

Åt en rejel Kycklin/skink 

sallad.

Den satt fint kan jag lova.


Idag har jag sovit i princip

halva dagen :)

När jag vaknade knackade

min hyresvärd på dörren,

han hade fått tummen ur för 

att fixa alla grejjer som var

kassa i lägenheten.

Så nu är allt fixat förutom 

en ny list till duschen, men 

den skulle han komma med imorn

efter 1 då jag vaknat.


Nu sitter jag ock bloggar medans 

Älsk kollar på någon spännande 

serie på sin dator.

Sitter messt och kopplar av för

att orka natten igen.

Märktes igår att jag inta har jobbat

på över en vecka igen. 

Men somnade ej och det är bra xD


Ska se om jag hinner med eller 

kommer ihåg att blogga senare :)


Peace <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards