linusdaman

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Linus Lindén Steiner - 15 augusti 2012 17:49

Idag kan man då inte klaga 

på det fina vädret :)

Riktigt skönt vill jag lova :)


Idag så började Älsk skolan igen, 

vilket jag tror hon inte längtade 

till. xD

Så jag har hjälpt mamma och sysster

nere på cafet.

Sedan körde jag farmor till sin 

kompis för övernattning,

det låter kul att ens gamla farmor

hittar en gubbe(ar) att åka hem till.


Men kärleken har ingen Ålder och

Kön. 

Och den bässta sättet att veta vad 

kärlek är kan man ej tala om, 

utan det är något man känner :)


Efter det så bestämde jag mig för att

pröva på att bowla igen, vilket jag ej

har gjort det senaste året.

Det gick la sisådär om man säger så.

Får pallra mig ner igen inom kort och

pröva på de igen, saknar spelandet kan

kan jag säga :)

Det ironiska är att jag fick leta efter

mitt klot nere o hallens källare xD

Det låg i en lagerhylla bland massa damm

och gamla matchtröjjor xD

Aja det är rent nu iallafall :) 


Efter det så åkte jag med min adra syster 

och hennes kompis till borås för att träffa 

lillebror och shopping.

Och det ironiska var att dem kollade på kläder

och skor i mängder med afärer men köppte  

bara en sak till bilen xD

Undrar hur det kommer sig eftersom tjejer alltid

lyckas med att bränna pengar på massa kläder..


Nu sitter jag här igen och dunkar på med massa 

goa gamla rocklåtar :) 



Ses på jobbet inatt,

Peace <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards