linusdaman

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Linus Lindén Steiner - 6 augusti 2012 04:39

Trött som fan e jag nu, vill hem till sängen.

Och inte nog med det så är jag en aning hungrig med.

Så innan jag sover så ska jag ha något att äta, annars

ligger jag bara och vrider mig.


Och innan det ska jag få äran att väcka älsk som

ska följa med hem, vi ska nämligen iväg dirrekt 

när jag har vaknat för att göra ett ärende.


Iallafall, jag vill äta och sova just nu xD


Kollade nyss på en förbasskat bra rulle :D

Kollade nämligen på Battleship.


Handlar om att vi sänder ut en signal till en planet

lik våran, slutar med att vi får besök, ej fredligt.

Mer säger jag ej för då sabbar jag det för den 

som ej har sett den. 

Kan rekomendera den starkt!


Har även haft Disney nojja på nätterna, har kollat

på båda Mulan filmerna och på Dumma mig. Nässta jobbnatt

blir det nog herkules. Skäms ej över att kolla på Disney filmer.

För jag vet att alla älskar dem^^


Just nu vet jag e vad jag ska ta att göra fram till kl 07:00.

Inget skojja på TV:n och har ingen bra film mer att se på datorn, 

vilket gör att dessa 2 timmar och 11 minuter blir bra tråkiga xD


Men jag har ju varit med om saker som är värre...

Fast det ska v inte gå in på just nu tror jag, för det kommer bara ta en bra 

jävla tid att skriva ner xD


Ne nu ska jag fan sluta skriva, innan det blir jobbigt för den stackarn som 

kanske sitter och läser allt det ovesäntliga jag skriver.

Fasst det är grymt bra för den som jag just nu, när man ändå inte har något

annat bättre för sig.


Ne men aja,, Bloggar sen någon gång efter att jag vaknat eller så...


Peace <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hej! Ja du! Känne jag dig? :)
 Absolut
 Njaa
 Nej
 Vet vem du är

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards